Sähkötyöturvallisuus- ja jännitetyökoulutus

Tarjoamme SFS6002 -koulutuksia suomeksi ja englanniksi avoimina ja/tai tilausversioina. Tiedustele Jännitetyö- sekä SÄTKY-koulutuksia joko spostilla tai puhelimitse. Emme välttämättä tarjoa niistä avoimia koulutuksia vuoden 2023 aikana.

SFS6002 SÄHKÖTYÖTURVALLISUUSKOULUTUS

KTM:n päätös sähkötyöturvallisuudesta edellyttää, että jokainen sähköalalla työskentelevä asentaja, esimies ja asiantuntija suorittavat yleisen sähkötyöturvallisuuskurssin. Kurssi on voimassa viisi vuotta.

Kurssi täyttää Sähköturvallisuuslain 1135/2016 83§ sekä standardin SFS 6002/2015 liitteen X.9 vaatimukset Yleinen sähkötyöturvallisuus SFS 6002 -koulutukselle.

Kouluttajana toimii Seti Oy:n auktorisoima sähkötyöturvallisuuskouluttaja. Hinta lähikoulutuksena 290 € + alv 24 % / hlö sisäläten lounaan ja kahvit. Kysy tarjous ryhmälle. Tarjous kesäkuun 2024 loppuun asti webinaarikoulutuksena 185 € + alv 24 % / hlö.
Katso sivun yläreunasta “Avoimet koulutukset” ja “Sähkötyöturvallisuus- ja jännitetyök.”.

JÄNNITETYÖKOULUTUS, ALLE 1000 V:n JÄRJESTELMÄT

Kurssi on tarkoitettu henkilöille, jotka työssään joutuvat jännitetyöalueelle alle 1000 V:n järjestelmissä. Hinta 350 € + alv 24 % / hlö sisältäen lounaan ja kahvit. Kysy tarjous ryhmälle.
Katso sivun yläreunasta “Avoimet koulutukset” ja “Sähkötyöturvallisuus- ja jännitetyök.” tai kysy

JÄNNITETYÖKOULUTUS, AMKA- JA JONOVAROKEKAAPISSA, tilauksesta

Kurssi on tarkoitettu sähkönjakelun parissa toimiville.

SFS6002 SÄTKY JA TEOLLISUUS-SÄTKY -koulutukset

Katso sivun yläreunasta “Avoimet koulutukset” ja “Sähkötyöturvallisuus- ja jännitetyök.” tai kysy

KAAPELITYÖT MAANKAIVUUS -koulutus, tilauksesta

Kurssi on tarkoitettu maanrakentajien perehdyttämiseen työskennellessä sähkökaapeleiden kanssa. asiat käydään läpi käytännön läheisin esimerkein. Kurssin aikana perehdytään seuraaviin asioihin:

• Sähkö aiheuttamat vaarat
  • Vastuuhenkilöt ja organisaatiot